Home

Reisverslag Noorwegen 2021

Reisverslag Noorwegen week 1. by. Linda Willemsen. -. 26 januari 2018. Twee jaar geleden hebben we drie weken door Noorwegen met een volkswagenbusje getoerd. In een serie van twee blogs wil ik jullie graag over onze reis vertellen. Kamperen. Noorwegen stond al jaren op ons vakantielijst Reisverslag Noorwegen Havferie 2018 Havferie 07.05.2018 14.05.2018 Onze berlingo helemaal volgepropt vertrokken we richting Sotra waar het vakantiehuis Havferie gelegen is. Dit prachtig huisje boven op een berg met een geweldig panoramisch uizicht is een droom voor iedere plattelander Geplaatst 03-05-2019 • gereisd juli 2018 • 3 weken lang • met familie • zelfstandig Afgelopen zomer hebben we rondgetrokken in Noorwegen. Noorwegen heeft een prachtige natuur en we hebben vooral mooie hikes gemaakt. De Kjeragbolten was een van die hikes, en wauw wat was dit tof! De hike is een pittige hike maar het is het zo waard Reply Eveline 21 augustus 2018 at 22:12. Heel leuk om te lezen, dit! Zo herkenbaar! Wij zijn inmiddels zo'n 10 keer in Noorwegen op vakantie geweest en het verveelt nooit. Mocht je nog eens terug willen, dan raden wij onder andere aan: dagje (of n paar dagen) Oslo, glasfabriek Hadeland in Jevnaker, sluizen van het Telemarkkkanaal, openluchtmuseum Maihaugen in Lillehammer, Rondane natuurpark.

Deze video gaat over Noorwegen 2018 met de campe Alle reisverslagen over Noorwegen verzameld in 1 overzicht! Zoek snel inspiratie voor je volgende camperreis Camperreis door Noorwegen. Anne Bonthuis 10 januari 2018. Een camperreis geeft een groot gevoel van vrijheid. Seasons-redacteur Kat De Baerdemaeker ervaart dat optimaal tijdens een kleine week on the road in Noorwegen. Het 'allemans recht' op wildkamperen verhoogt dat gevoel nog eens extra Noorwegen wordt door voor reizigers gezien als het mooiste land van Europa. En dat snappen wij wel. Voor indrukwekkende landschappen zit je in Noorwegen namelijk helemaal goed. Wat dacht je bijvoorbeeld van De Lofoten, de favoriete plek van reporter Marloes of het prachtige Oslo. Op deze pagina lees je alle inspirerende reisblogs over Noorwegen

Reisverslag Noorwegen week 1 - Thee met boekje

Een mooi uitzicht over de vallei van Simonskall bij

15-07-17 Om half acht uit Emmen vertrokken met als reisdoel: Noorwegen. Het is druk op de wegen maar dat was te verwachten. We rijden het eerste stuk binnendoor over Cloppenburg en dan de snelweg naar Bremen. Om de files te vermijden volgen we, de op de snelweg aangegeven, omleiding . Ook bij Hamburg veel files Reisverslag Noorwegen week 2. by . Linda Willemsen - 31 januari 2018. Twee jaar geleden hebben we drie weken door Noorwegen met een volkswagenbusje getoerd. In een serie van drie blogs wil ik jullie graag over onze reis vertellen. Deel 1 van onze reis kan je hier teruglezen. Aurlan Noord-Noorwegen, oktober 2019. Deze zomer hebben Judy en ik besloten om voor het eerst in lange tijd weer zonder kinderen op vakantie te gaan. Dat de keuze op Noorwegen zou vallen als bestemming zal niemand die ons kent erg verbazen, onze voorkeur voor het prachtige land is wijd en zijd bekend 13 september 2018 - Breda, Nederland Beste mensen, het is inmiddels al weer ruim twee maanden geleden dat ik in Noorwegen mijn laatste stappen zette en verslag deed van mijn belevenissen. Het nagenieten van de tocht duurt nog steeds voort

Reisverslag Noorwegen Havferie 2018 - Cordes Travel

Noorwegen is een aanrader, als je tenminste het budget hebt en geen grote megasteden verwacht. Bergen heeft, als tweede stad, nauwelijks 100.000 inwoners en het land in z'n geheel nog geen 5 miljoen Reisverslagen van camperaars Op deze camper site willen we zoveel mogelijk links naar reisverslagen van mede camperaars en clubs plaatsen, Portugal en Noorwegen. Van al die reizen hebben ze blogs bijgehouden. Bert en Miek uit Kerkrade Zij zijn sinds pensioen in 2009 veel met de camper er op uit..

Ervaringen Noorwegen Unieke reisverslagen 27Vakantiedage

Reisverhalen Noorwegen. Ben je op zoek naar reisverhalen over Noorwegen van echte liefhebbers van het prachtige land. Doe dan inspiratie op voor je rondreis door Noorwegen via één of meerdere van onderstaande reisblogs Home Noorwegen Noorwegen 2017. Noorwegen; Zweden; Noorwegen 2017. Door. dewellerdjes.nl-28 januari 2018. 0. 4120. Facebook. Twitter. Pinterest. WhatsApp. Een verslag van onze achtste reis naar Scandinavië. Ditmaal dwars door Zweden naar de Lofoten en het eiland Senja Met de caravan naar Noorwegen: de voorbereiding. Gelukkig waren er mensen in onze omgeving die vorig jaar ook met de caravan naar Noorwegen waren geweest. Zij verzekerden ons dat het, als we maar op de E-wegen zouden blijven, echt wel goed zou komen >Start > reisverslagen > Noorwegen 2004 > Noorwegen 2004 Deel 1 > Noorwegen 2004 Deel 2 > Noordkaap 2011 > Oostenrijk en Italie 2012 > Spanje en Portugal 2013 > Normandië en Bretagne 2015 > Berlijn 2015 > Spanje 2016 > Zweden en noord Noorwegen 2017 > Zweden en Finland-2018 alg.info > 10 tot 16 mei > 17 tot 21 mei > 22 tot 31 mei > 1 tot 8 juni > route kaart > Film > Leipzig, Dresden en Praag.

De schitterende natuur rondom de kloof Fjaðrárgljúfur bij

Een rondreis door Zuid Noorwegen (onze route, tips en must

1. Vissen in Noorwegen, de reisverslagen Wilt u ook een kleine samenvatting of reisverslag plaatsen ? Stuur uw tekst getypt in een e-mail of middels een word.doc naar ons toe. Wij voegen zelf de foto's toe, dus tekst en foto's los van elkaar sturen. Foto's kunt u los [
  2. De bende schrijft aan het thuisfront,Motorrijden is en blijft één van de meest leukste en pure vormen om te reizen, anno 2018..en al een hele tijd daarvoor.We zijn het nauwelijks nog gewoon om te reizen zoals de mens het altijd gedaan heeft: in Geschreven op 11 juni 2018 door Fil Van Loock in Noordkaap, Noorwegen
  3. Noorwegen,een gezonde verslaving! Deze site gaat vooral over Noorwegen, maar ook Zweden en Finland komen aan bod! Maar wij gaan steeds terug naar Noorwegen Laatste wijziging: 23-03-2018/© Oktober 2003 - 2018 Hennie.
  4. 2019 - Denemarken Noorwegen Rondreis 15 dagen in juni. Klik op deze reis voor het verslag per dag; Trip langs de westkust van Denemarken en daarna een stukje van het prachtige Noorwegen wat ons zeker wel deed denken aan het landschap van Canada. 2018 - USA Rondreis Utah - Colorado - Utah 19 dagen in juni. Klik op deze reis voor het verslag per da

Noorwegen 2018 met de camper - YouTub

Alle verslagen over Noorwegen Camperreisverslage

Noorwegen 2018, dag 6. 28 februari 2018 - Forsand, Noorwegen. Dag 6: Woensdag 28 februari 2018. De dag begint ontspannen en we nemen de tijd om te ontbijten, koffie drinken en naar buiten staren waar de zon langzaam opkomt aan de blauwe hemel Noorwegen 2018, dag 4. 26 februari 2018 De weervoorspelling is uitgekomen, bewolkt en af en toe sneeuwt. Ik zie foto's op de app voorbij komen en denk dat het wintersport foto's uit de Alpen zijn. Niets blijkt minder waar, want Nederland is bedekt onder een witte deken

Camperreis door Noorwegen - reisverslag en tips - Season

Reisverslag 2015. Noorwegen cruise; Cruise Middellandse Zee & Sicilië Nieuws Reisverslag 2018. Cruise Middellandse Zee. 14 augustus 2018. We gaan weer op reis. Over een kleine 2 weken vliegen we richting Genua in Italië om van in Savona op de boot te stappen voor een rondje Middellandse Zee Reisverslag Noorwegen (2017) Eindelijk ging dit keer de oorspronkelijke wens van 10 jaar geleden in vervulling voor mij en de vrouw! Waar in 2016 wegens mijn lichamelijke beperkingen alleen nog maar een deel van het Telemarkengebied en Oslo konden worden bezocht, was ik nu voldoende hersteld om de uitdagende bergwegen en hoogvlaktes te gaan verkennen Reisverslagen. Omdat we beiden met pensioen zijn, kunnen we langer op reis met de camper. Van onze reizen maken we een reisverslag met overnachtingsplaatsen. De bezochte landen hebben wij in het menu aangegeven. We hebben nu ook enkele malen overwinterd in Spanje en Portugal. Dit bevalt ons heel goed

Onze reisverslagen zijn ook te vinden op www.camperreisverslagen.nl, een verzamelsite met reisverslagen van enthousiaste camperaars. Voor mooie reisverslagen over Noorwegen verwijzen we graag naar de website van zus en zwager www.dewellerdjes.nl. Veel leesplezier! Kaart van de door ons bezochte landen Reisverslag Noorwegen: Fietsen en wildkamperen op de Lofoten. Door Daan Remijnse | eigenaar van Abel reizen. M et nieuwe outdoorkleding, tentjes, een muts en handschoenen in de backpacks vertrekken we naar de Lofoten voor een zevendaagse fietstocht. Een half jaar daarvoor reageerden een bevriende timmerman en bankier positief op mijn open uitnodiging op social media om mee te gaan Reisverslagen en Blogs over camperreizen. reisverslagen. Via Oslo rijden we Noorwegen in waar we de voormalige Dit is het eerste van totaal 14 blogs over onze reis naar Scandinavië in 2018. Onderaan elk blog kunt u doorklikken naar het volgende blog van deze reis

Noorwegen 2018 . Reisdetails; Reisverslagen; Foto's; Video's; Profiel. Volledig profiel. familievanhees. Nu in: Was in: Blijf op de hoogte. Meld je aan voor de mailinglijst RSS-feed Voorbereid op reis? check reisloket. prev next. Advertentie. Reisdetails van Noorwegen. Met veel aandacht en plezier heb ik naar de prachtige foto's gekeken van jullie camperreis in Noorwegen-Zweden-Finland. Aangezien ik vanaf 31 mei tot 6 juli a.s. met onze camper (Adria Coral S670SL) in Noorwegen zal zijn ben ik nu al druk bezig om reisverhalen met de verschillende routes van mede-camperaars te lezen en te bekijken

Vanuit Lillehammer reden we naar Ringebu gelegen aan de rivier Gudbrandsdalen, naar het oudste staafkerkje van Noorwegen. Het stamt uit de 13e eeuw. Tussen 1630 en 1631 breidde Werner Olsen de kerk uit. Een staafkerk is een geheel uit hout opgetrokken kerkgebouw met een typische bouwstijl, die voornamelijk in Scandinavië wordt aangetroffen Een ander begrip in Noorwegen, maar niet bij iedereen bekend, zijn de Staafkerken. Vroeger stonden er meer dan 1000 in Noorwegen. Hedendaags zijn er echter nog maar 28 over. Het gaat hier om de bouwtechniek die al rond 1150 zijn gebruikt. Er komt geen spijker bij kijken. Er wordt enkel en alleen hout gebruikt bij de bouw van deze kerken Reisverslag 2 banen in Noorwegen 2019. Reis spoorwegmuseum Hamar. Wij zijn eind oktober - begin november 2019 met 2 banen naar het spoorwegmuseum in Hamar geweest. De modelspoorbaan Rumelaarseweg van Loek Bronkhorst op schaal N, 1:160, liet de Noren kennismaken met de situatie in Maarsbergen, waar op een smalle strook land tussen snelweg en.

Noorwegen Reistips - Reisblogs, reisinformatie en route

Noorwegen, Hordaland × Bij Bij je reisdagboek zet je op elke dag een reisverslag met pins op de wereldkaart, deze pins worden met elkaar verbonden. Per gratis reisblog kun je onbeperkt gratis foto's uploaden. Op zoek naar reistips? Lees dan het online reisdagboek van andere gebruikers Reisverhalen vanuitde hele wereld! Lees reisverslagen en ervaringen van andere reizigers of maak je eigen reis weblog aan en deel je reis met de thuisblijvers Een prachtige reis met een combinatie van het glooiende Zweden en het ruige fjordenlandschap van Noorwegen. Ook de steden Stockholm en Oslo zul je tijdens deze reis ontdekken, en vergeet ook de oude Hanzestad Bergen niet. Deze rondreis is er één met tegenstellingen; de rust van de natuur, de drukte van de stad, de lieflijkheid van het Zweedse landschap tegenover de onvoorspelbare natuur van. Noorwegen reisverslag 2016 + foto's 9 september 2016 15 januari 2021 / natuurbeleving / kamperen, noorwegen, wandelen. As promised! Een compleet verslag van mijn tripje naar Noorwegen. Iets korter dan gepland, maar niettemin erg mooi! 15 augustus 2016. And so it begins! Ik ben. Recente reisverslagen. 08-06-2018 noorwegen ; 08-06-2018 zweden ; 08-06-2018 kreta ; 08-06-2018 london ; 08-06-2018 borneo ; Voorbereid op reis? check reisloket. prev next. Advertentie. Reisverslag noorwegen . Toon op kaart. 8 juni 2018 | Door: Elisevanraalte . Aantal keer bekeken.

Reisverslagen 2018. Reisverslag team Elkerbout, Tukker en Boom-ten Brinke . Aflevering schoenendozen Reisperiode: vertrokken op 7 december en terug op 12 december. Bezochte adressen: meerdere scholen in Hongarije voor het uitdelen van de vele gevulde schoenendozen uit Wierden Dag 1 07-07-2019 Onze vakantie is begonnen!!! Vannacht om 03:00 zijn we aangereden naar onze eerste overnachtingsplek. In één keer naar Toscane rijden vonden we te ve INDEX REISVERSLAGEN; links naar andere sites; Categorie archief: 2018 zuid Noorwegen. Zuid Noorwegen. Geplaatst op 11/08/2018 door marianne. camper rondreis door zuid Noorwegen Lees verder.

Deel 1 Reisverslag Noorwegen van 20 juli tot 8 augustus

Reisverslag IJsland 2018 - een ruig avontuur Planning IJsland 2018 Terugblik 2017 - een bijzonder jaar Meest gelezen. Reisverslag Coast and Castle Fietstocht 2011 Ooglaser behandeling bij Bergman Reisverslag Fins Lapland Levi 2012 Cube LTD Comp mountainbike Huis gekocht. 25-daagse campingrondreis Zweden en Noorwegen code: 2105. Reisperiodes 24 mei t/m 17 juni 2021 GV BV 31 mei t/m 24 juni 2021 Vol 19 juli t/m 12 augustus 2021 Vol 26 juli t/m 19 augustus 2021 Vol. GV = Vertrek is bij deze reis (31-05-2018) @ P-LIVE07. 22-feb-2018 - Deze pin is ontdekt door G Bron. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. 22-feb-2018 - Deze pin is ontdekt door G Bron. Reisverslag Noorwegen. De Noorwegen reis van Yvonne en Sander. Bewaard door G Bron. Norske Noorwegen Reizen - dé Noorwegen- en Hurtigrutenspecialist. Up Norway - reizen op maat. Hurtigruten - 'De mooiste boottocht ter wereld' Fjord Tours - ervaar Norway in a nutshell® met één ticket. 50 Degrees North - onvergetelijke reizen in Noorwegen, op maat en voor kleine groepen

Waarom uw vakantie Fjordenland Noorwegen bij Oad boeken? - Bij Oad krijgt u wel ervaren reisleiding mee, zodat de chauffeur zich op zijn belangrijke taak kan richten en de reisleiding u kennis laat maken met het èchte Noorwegen - Inclusief alle diners ook tijdens de overtochten t.w.v. € 100,- - Mogelijkheid om een gedeelte van de bijzondere Hurtigruten bij te boeke Reisverslag Noorwegen 2008 . Vrijdag 11 julli 2008, log 720/720, Kolding (Dk) En dat was dag 1; we zijn weer eens echt op reis, echter dan in jaren. En? Het viel mee en het viel tegen. Wat meeviel was het rijden zelf, ik ben vrij soepel en zonder inzinkingen de dag doorgekomen Met de camper door Noorwegen. Lekker drie weken kamperen in de zomer vakantie. Noorwegen is een camperland bij uitstek, je vindt er veel campings en je kunt er wild kamperen. Tel daar nog eens een waanzinnig landschap bij op waar je eindeloos kunt wandelen en wij waren verkocht Reisverslag Noorwegen 2015 Het is inmiddels een traditie aan het worden bij de Autovisie lezersreizen om in september naar het stuurmansparadijs Noorwegen af te reizen. Om fris op het strijdtoneel te verschijnen werd ditmaal de nachtboot vanaf Frederikshavn naar Oslo gepakt Reisverslag Noorwegen 2017 verslag 4 . Toon op kaart. 18 juni 2017 | Door: Bea van Doorn . Aantal keer bekeken 581 Aantal reacties 9 Våga, Noorwegen . a A. Noorwegen 2017 verslag 4. Veige 17 avontuur. (route 17) van Maandag 12 juni t/m zaterdag 17 juni Allereerst voor de.

Een leuke kleine valei langs het wandelpad bij VossenackDe vlag van Wallis met de Matterhorn in de achtergrond bijAan het einde van Fjaðrárgljúfur de watervallen bij

Reisverslag Noorwegen Scandinavië Reisinspirati

Reisverslag Noorwegen/Zweden aug 2007. Je bent hier:.. Home » Reizen » Reisverslag Noorwegen/Zweden aug 2007. 3 t/m 19 augustus 2007 ging ik met een collega een rondreis maken door Noorwegen en Zweden. Linda 3 december 2014 18 november 2018 Europa, Noorwegen, Reizen, Zweden Geen reacties Reisverslag. Wat vooraf moet We gaan op reis met de MS Rotterdam vanuit Rotterdam naar Noorwegen en terug in 7 dagen de allerlaatste dingen in de koffer ,.. en dan begint mijn gevoel van vakantie.. De koffers in de auto en de deur achter je in het slot,. Reisverslag van onze campervakantie door midden en zuid Noorwegen afgelopen zomervakantie langs Geiranger, Stryn en Hardangervidda. arrow_drop_up arrow_drop_down edit Edit blog dashboard Dashboard tune Settings palette Website Design web Blog cached on Wed. 3 Feb 07:14

Vanaf het uitzichtpunt bij Alendorf een mooi uitzicht over

Bekijk persoonlijke reisverslagen en handige tips van andere reizigers in Zweden Unieke insights 25+ uitgebreide ervaringen. Zweden maakte voor mij onderdeel uit van een rondreis inclusief Noorwegen en Denemarken. Geplaatst 06-04-2019 • gereisd november 2018 • 1 week lang • met partner • zelfstandi Dit is een overzicht van onze reisverslagen in Europa. Daarna vervolgens we onze tocht in Zuid Noorwegen. De reis komt door pech vroegtijdig tot een einde. Verder lezen. België Frankrijk Luxenburg Reisverslagen #1 | Noord Frankrijk. 4 maart 2018 18 augustus 2019 Robert-Jan 2893 Views 3 reacties Frankrijk, Winter in de Vogezen 2018 Reisverslagen 2018 Reisverslag. Arja van Veldhuizen, 24-28 september 2018, Tbilisi (Georgië), deelname aan ICOM CECA conferentie. Reisverslag. Yvonne Ploum, 10-14 oktober 2018, Baku (Azerbeidzjan), deelname aan ICDAD/DEMHIST conferentie. Reisverslag Reisverslag Noorwegen. Woensdag 14 juli, Na een heerlijke nachtrust worden we rond 07:00 wakker. Nu we toch op een camping staan kunnen we de dag beginnen met een warme douche. Dan ontbijten, waterreservoir bijvullen, en we zijn weer onderweg. De bestemming is Horten Schotland: reisverslag september 2018 We wilden eigenlijk in mei al naar Schotland maar onze gezondheid gooide wat roet in het eten en we besloten daarom in de zomer eerst naar Griekenland te gaan. Maar in september is het dan eindelijk zover en bij onze Schotse vrienden Iain en Cathy komen ook nog een aantal andere vrienden en bekenden van ons samen

Reisblog van Noorwegen2018jje op Pinda

In 2018 maakten we een reis van drie weken door het Noordwesten van Spanje. We bezochten de regio's Gallicië, Asturias, Cantabria, La Rioja , Baskenland Ons reisverslag met foto's, links en tips lees je hier. Andere Reisverslagen. Reisverslag Zomer in Noorwegen . Toon op kaart. 21 juni 2020 Nu is een jaar overdoen in Noorwegen niet zo vaak van toepassing maar toch vind ik het knap van mijn mannetjes dat ze de lesstof voldoende hebben weten op te pakken om volgend jaar verder te gaan in een hogere klas Reisverslagen 2018. Alle reizen van 2018 gebundeld: bezoek Monte dei Roari; reisverslag juni: van Sancerre tot Lyon, wijnweekend Corsica, van Lyon tot Suzette, Ferme Saint Martin & La Roubine; bezoek aan Mark Angeli, reis naar Veneto, bezoek beurs Terracotta e vino

Noorwegen deel I marianne's camper reisverhale

Reisverslag Noorwegen (Ma 1 - Vr 26 juli 2002). Een verslag van onze reis door Noorwegen (en Denemarken en Zweden), met de auto en de tent. Gebaseerd op het dagboek bijgehouden tijdens de reis door Bert Reisverslagen Noorwegen, Noorse Fjorden en Noordkaap van de experts van VCK Cruises. Meer weten over cruises naar Noord-Europa? Lees de artikelen uit ons Inspiratieblog en vaar virtueel met ons mee. Hier delen onze cruise ervaringen en laten we u onze eigen foto's van de Noorse Fjorden en Noorwegen zien Reisverslagen Blader door duizenden reisverslagen van reizigers zoals jij! Een reisverslag informeert je over hun budget, dagplanning, activiteiten, do's & don'ts én kan perfect dienen als routeplanner

Video: Reisverslag Noorwegen week 2 - Thee met boekje

• School Planner.
  • CLA Shooting Brake 2017.
  • Airsoft hoofdbescherming.
  • Zeeman Frozen.
  • Kosten voorschoolse opvang.
  • Tram 9 Antwerpen.
  • Franse pendule onderdelen.
  • Sharpie zeilboot te koop.
  • Mario Kart Wii start boost.
  • Mutatie economie.
  • Soundtrack betekenis.
  • Stad en Land Amsterdam.
  • C profiel 25mm.
  • Straf voor moord in Amerika.
  • Back on Track Coltrui.
  • Synchro Wonen.
  • ACS trekhaak sleutel.
  • Full HD 1920x1080 50i.
  • The Nutcracker and the Four Realms Rotten Tomatoes.
  • Wereldkampioen worstelen.
  • Gekeurde speeltoestellen.
  • Star Wars kinderfeestje.
  • Lw van der Meij Leersum.
  • Optifine capes url.
  • Rally kalender 2019 Nederland.
  • Samsonite handbagage 55x40x20.
  • Lycklamabos.
  • Eurom Golden 2000 Amber Smart zwart.
  • Nervus vagus massage.
  • Kruipruimte isoleren chips.
  • 30 april Koninginnedag.
  • Wat is cashback MediaMarkt.
  • Kopiëren en plakken Facebook iPad.
  • Waar komen aardbevingen voor.
  • Noord oost gerichte tuin.